روش هایی برای خوشحال کردن دیگران

یکی از بهترین راه های ایجاد زندگی شادتر برای خودتان این است که دیگران را خوشحال کنید. اما چرا؟ اگر شما فردی را خوشحال کنید و آن را ببینید؛ شما احساس خوشحالی می کنید زیرا چهره ی فرد با شادی روشن می شود. اگر کار خوبی انجام دهید، احساس خوشبختی می کنید زیرا احساس می کنید که کار خوبی انجام داده اید و مفید بوده اید. و بنابراین با این کار عزت نفس خود را نیز بالا می برید. همچنین این گفته درست است: “از هر دست بدی از همان دست می گیری.” شما تمایل دارید که دیگران به همان روشی که شما با آنها رفتار می کنید با شما رفتار کنند، و در واقع همینطور هم هست. امروز در جعبه ابزار ذهنی راه هایی برای خوشحال کردن دیگران معرفی کرده ایم.


مقاله مرتبط: کارهایی که شما را از چشم دیگران می اندازد


روش هایی برای خوشحال کردن دیگران

چگونه می توان کسی را شاد کرد؟

  1. یک تعریف صادقانه و خالصانه: بسیاری از چیزهای مثبت گفته نمی شوند. امروز یک تعریف صادقانه به کسی بدهید این می تواند در مورد چیزی باشد که برای فرد مهم است.
  2. نگهداشتن در، برای کسی: این کار تلاش زیادی لازم ندارد اما می تواند لبخند را بر چهره کسی بیاورد.
  3. خوراکی هدیه دهید: برخی ازخوراکی های خوشمزه خانگی خود را به دیگران بدهید. خوراکی مورد علاقه دیگران را تهیه کنید. غذاهای مورد علاقه شان را بپزید.
  4. بخشیدن کارهای هنری: بخشی از کارهای هنری خودتان را به دیگران ببخشید. مثلا نقاشی هایتان را برای کسی که دوستش دارید هدیه دهید.
  5. تشویق کردن: دنیا می تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد. یک نفر را که در شرایط سخت و منفی قرار دارد تشویق کنید. با اضافه کردن دیدگاه خوش بینانه خود به او می توانید نگرانی و ترس او را کاهش دهید.
  6. گفتن جک: با تعریف یک اتفاق با مزه ای که برایتان افتاده است.
  7. بغل کردن: بغل کردن می تواند حواس فرد را از افکار منفی پرت کند و خلق او را به سرعت تغییر دهد.
  8. لبخند: حتی اگر ۳۰ ثانیه با صندوقدار سوپر مارکت صحبت می کنید لبخند بزنید.
  9. فقط گوش کن: گاهی تنها چیزی که یک نفر نیاز دارد این است که کسی به صحبت هایش گوش دهد.
  10. بردن چای یا قهوه: تنها چند ثانیه طول می کشد که در حالی که برای خودتان چای یا قهوه آماده می کنید برای دیگران نیز چای یا قهوه بریزید.
  11. نوشتن یه یادداشت مخفیانه برای او: یک یادداشت تشکر عاشقانه در جایی که او پیدا کند. مثلا در ظرف غذایش بگذارید.
امتیاز 4 (1 مشارکت)
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.