شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

ساعت مچی شما در رابطه با شخصیتتان چه می گوید؟

تحقیقات زیادی نشان می دهد که شخصیت یک فرد اغلب با چگونگی درک زمان ارتباط دارد. بله، زمان مهم است. ویژگی های شخصیتی مانند نظم، آگاهی، ثبات عاطفی و کوشش اغلب با افرادی که برای زمان ارزش قائل هستند ارتباط دارد.

شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

در سال های اولیه ساخت ساعت، افراد قدرتمندی مانند صاحبان مشاغل، نخبگان یا ثروتمندان فکر می کردند که لازم است یک ساعت شخصی گران قیمت بخرند تا نشان دهند که آنها کنترل زمان خود را در اختبار دارند. این روزها ساعت های ارزان قیمت و زیادی وجود دارد. با این حال، ساعت ها هنوز هم چیزهای زیادی در مورد افرادی که از آنها استفاده می کنند می گویند. ساعت شما در مورد شما چه  می گوید؟ بخوانید تا متوجه شوید!

من می خواهم توجه بیشتری جلب کنم!

تقریباً هرچیزی که در دست کنید یا بپوشید به عنوان یک نوع مد در نظر گرفته می شود. خوب و بد، مد توجه ها را به خود جلب می کند. ساعت شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین فرق کسی که از ساعت استفاده می کن با کسی که ساعت نمی اندازد در این نیاز به جلب توجه است.

برخی افراد ساعتی را انتخاب می کنند که متناسب با لباس آنها باشد و به اصطلاح ست می کنند. برای این افراد، رنگ و سبک ساعت ممکن است مهمترین مسئله باشد. برخی دیگر ساعتی متناسب با اندازه بدن خود انتخاب می کنند. به عنوان مثال، افرادی که لاغرتر هستند تمایل دارند ساعت هایی با بندهای نازک تر و صفحه ای با شماره های کوچکتر انتخاب کنند. افرادی که وزن بیشتری دارند تمایل به بندهای ضخیم تر و شماره های بزرگتر دارند.

دیگران نیز  اگر متناسب با سبک شما باشد ممکن است از شما تعریف کنند. اما اگر می خواهید حتی بیشتر جلب توجه کنید، تنها کاری که باید انجام دهید انداختن ساعتی است که هیچ کس از شما انتظار ندارد. در یک میهمانی رسمی ساعتی با بندهای قرمز بیاندازید. به ین ترتیب تضمین می کنید که دیگران به شما توجه می کنند.

اگر ساعت گران قیمتی دارید، بلافاصله به مردم می گوید که شما کلاس بالایی و سطح بالایی دارید، یا حداقل امیدوارید که باشید. با ظهور تلفن های همراه و سایر وسایل دیجیتال، امروزه به سختی می توان ساعت را برای مردان و زنان وسیله ای ضروری دانست. استفاده از یک ساعت مچی با نام تجاری گران قیمت که به خوبی طراحی شده و با مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشد، به دیگران این تصور را می دهد که شما میزان زیادی موفقیت در زندگی کسب کرده اید. اما مراقب باشید، این موضوع ممکن است شما را به یک هدف برای کلاهبرداران تبدیل کند.

من یک شخص عملیاتی هستم

اجازه دهید صادق باشیم. بسیاری از ما توانایی تهیه ساعت های دست ساز سوئیس را نداریم. اما آیا این بدان معناست که ساعت های ارزان قیمت تأثیر منفی دارند؟ اصلا.

بسیاری از ساعت سازان خوب در سراسر جهان وجود دارند که ساعت های جذابی را با قیمت های مقرون به صرفه تولید می کنند. ما ساعت هایی متناسب با بودجه و شرایط عملیاتی خود تهیه می کنیم. برخی از افراد ممکن است بخاطر سرگرمی، شغل یا محیطی که به احتمال زیاد در آن قرار دارند، ساعت خاصی را خریداری کنند. به عنوان مثال، ورزشکاران ممکن است یک ساعت دیجیتالی با کرونومتر، نشانگر عمق و مانیتور ضربان قلب ترجیح دهند. افراد غیر ورزشکاری که از فضای باز لذت می برند ممکن است ساعت ساده تری را ترجیح دهند که 100٪ ضد آب باشد.

امتیاز 5 (1 مشارکت)
منبع whatispsychology.biz
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.