پنل تخصصی تست های روانشناسی

ویژه مشاوران، روانشناسان و مراکز روانشناسی

پس از مدت ها کار و فعالیت علمی و دقیق در تیم جعبه ابزار ذهنی و همچنین نیازسنجی درست از جامعه روانشناسان و مراکز روانشناسی، پنل تخصصی مدیریت تست های روانشناسی منتشر شد. 

در این پنل می توانید تست های روانشناسی را با لوگو و نام خودتان، با قیمت دلخواه خودتان و همچنین تنظیمات اختصاصی خودتان ایجاد کنید و برای مراجعین ارسال کنید و نتیجه آن را در پنل خود داشته باشید. همچنین می توانید به تفسیرهای جعبه ابزار ذهنی، خودتان نیز تفسیر اضافه کنید و ذخیره کنید و فایل پی دی اف تفسیر را نیز با لوگو و مشخصات خودتان برای مراجعین ارسال کنید! 

با استفاده از این پنل می توانید در زمانی کوتاه بدون نیاز به حضور مراجعین با کمترین هزینه و بهترین تفسیر، ارزیابی های روانشناختی را انجام دهید و بر اساس تفسیرهای دقیق و تخصصی، کار مدیریت تست های خود را پیش ببرید.

آموزش استفاده از پنل تخصصی روانشناسان و مشاوران

ورود به پنل

استفاده از پنل

سوالات متداول

در پنل متخصصین نحوه محاسبه درآمد متخصصین به این صورت است که اگر متخصص قیمت تست را مشابه سایت تعیین کند، هیچ گونه درآمدی تخواهد داشت، ولی در صورتی که هزینه ای مازاد قیمت سایت تعیین کند، هزینه مازاد به پنل و موجودی وی اضافه خواهد شد.

ابتدا وارد پروفایل شوید و شماره شبا و اطلاعات کارت بانکی حود را ثبت کنید، پس از انجام این کار و دخیره می توانید در بخش امور مالی درخواست تسویه حساب خود را ثبت کنید. مبلع موجودی شما تا 3 روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد. همچنین شما می توانید ریز مسائل مالی و تراکنش های خود را در امور مالی مشاهده کنید.

بله! درست است که نتایج تست ها بصورت پی دی اف در لحظه تولید می شود، اما متخصص به توجه به تجربه کاری خود می تواند تفسیر کامل تری به تفسیر سایت اضافه کنند یا نکات خود را به تفسیر بیافزایند، تفسیر اضافی به پایان نتیجه سایت افزوده خواهد شد. این کار پس از انجام تست در مشاهده نتایج تست امکان پذیر است.

خیر، از دیگر مزیت های پنل تخصصی تست ها، ارسال تست بصورت های مختلف است. شما می توانید علاوه بر ارسال یک تست بصورت تکی، لینک پروفایل خود را در سایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهید که شامل همه تست های ایجاد شده شما به همراه معرفی شما می باشد.

همچنین در آینده ای نه چندان دور برای هر تست ایجاد شده یک کد کوتاه به شما داده خواهد شد که می توانید در سایت خود و داخل صفحات خود قرار دهید.

پشتیبانی تست ها 24 ساعته می باشد و از طریق واتس آپ انجام می گیرد که لینک آن در پایین سایت و داخل پنل قرار دارد.