شناسایی گرگ در لباس گوسفند

کار در هر زمینه رقابتی به اندازه کافی طولانی است، و شما مجبور هستید که با یک گرگ در لباس گوسفند مقابله کنید. یک چوپان از گله خود مراقبت می کند تا آنها را از آسیب محافظت کند. او هر گونه شکارچی که سعی دارد وارد گله شود را، تعقیب و شکار می کند. گرگ باهوش، لباسی از پوست گوسفند به تن می کند تا با این تغییر قیافه وارد گله چوپان هوشیار شده و در داخل گله غیر قابل تشخیص باشد. این فقط یک داستان نیست، این یک اخطار برای همه ما است تا مراقب گرگ های در لباس گوسفند اطراف مان باشیم. آنها ممکن است بی گناه به نظر برسند اما انگیزه های پنهان و ناخوشایندی دارند. آنها از تاکتیک های مختلف برای مخفی کردن اهداف خود استفاده می کنند. شخصی که با شما مهربان است اما وقتی که شما در اطرافش نیستید، شما را به زیر می کشد، گرگی در لباس مبدل است. یک گرگ در لباس گوسفند، ایده های شما را به نام خود کرده و از این طریق خود را بالا می کشد. بهتر است بدانیم چگونه یک گرگ در لباس گوسفند را شناسایی کنیم.

شناسایی گرگ در لباس گوسفند

پوشیدن لباس گوسفند مزایایی دارد؟

مردم از خانه بیرون نمی روند تا دیگران را دستکاری کنند، مگر اینکه سودی برای شان داشته باشد. پنهان کردن نیت، به گرگ ها فرصتی برای اعمال نفوذ در افراد دیگر، برای پیشبرد برنامه های خود می دهد. آنها می دانند که آنچه که سعی در انجام آن را دارند، محبوب نخواهند بود، و اگر صادقانه خود را ابراز کنند مشکلاتی به وجود خواهد آمد. آنها می توانند بدون دخالت کمتر، کار خود را انجام دهند. در طول زمان، افراد متوجه انگیزه واقعی آنها می شوند، اینکه این گرگ ها چه می خواهند.
نشانه های یک گرگ در لباس گوسفند
آنها به جای قدرت دادن به دیگران، قدرت را می گیرند
گرگ ها از مردم برای رسیدن به چیزهایی که می خواهند استفاده می کنند. آنها اهمیتی نمی دهند که چه اتفاقی برای دیگران می افتد. یک گرگ در محل کار، ممکن است در طول سخنرانی شما را بد جلوه دهد، تا در مقابل رئیس اش شگفت انگیز به نظر برسد.
گرگ ها در ظاهر شیرین به نظر می رسند، اما دندان ها خود را به شما نشان خواهند داد
اگر گرگ هویت واقعی خود را نشان دهد، هیچ کس نمی خواهد با او ارتباط برقرار کند. آنها خود را شخصی دوستانه یا مهربان نشان می دهند، اما همیشه نمی توانند خود را این گونه نشان دهند. در نهایت، آنها تمایلات تهاجمی خود را نشان خواهند داد. یک شخص ثروتمند که دوست دارد قوانین را نقض کند، ممکن است کمک های خیرخواهانه ای انجام دهد تا دیگران را متقاعد کند که فردی مهربان و با ملاحظه است. این کمک ها تا حد زیادی آنها را از دردسر دور نگه می دارد، اما اگر کسی بخواهد چهره واقعی آنها را نشان دهد، گرگ ها آبروی فرد را می برند تا انتقاد را خاموش کنند.
با دستکاری احساسات به آنچه می خواهند، می رسند
گرگ ها می دانند که با توسل به احساسات دیگران، می توانند به جلو بروند. آنها نیازها و خواسته های شما را پیدا می کنند و آنها را به اندازه کافی برای تان مهیا می کنند تا شما آرام و سازگار باقی بمانید. تصور کنید که رئیس شما یک گرگ در لباس گوسفند است و می خواهید از او مرخصی بگیرید. ممکن است وی با بازی بر احساس گناه و ناامنی که دارید، شما را از مرخصی گرفتن منصرف کرده یا حداقل روزهای مرخصی را کاهش دهد.
در ابتدا برای شما جذاب هستند
گرگ ها متخصص در دستکاری افراد اطراف شان هستند. به نظر می رسد که علاقه مند به کارهای شما هستند، و شما تصور می کنید که آنها اهمیت می دهند. پس از اینکه شما را به جایی می رسانند که خواستار آنها می شوید، آنها فقط شما را در تور خود نگه می دارند. همکاری که ممکن است دوستی خود را با شما شروع کند، اما در نهایت مسئولیت های را بر شما تحمیل می کند. هنگامی که می بینند شما ناامید و سرخورده شده اید، شما را سوپرایز کرده و بیشتر جذب خود می کنند. سپس، آنها هر کاری که می خواهند را انجام خواهند داد.
داستان های آنها پر از حفره است
هنگامی که سعی می کنند خود را توجیه کنند، چیزی می گویند که خیلی منطقی به نظر نمی رسد، به این دلیل که فی البداهه چیزی ساخته اند.
پیدا کردن گرگ
تحقیق کنید که آنها در شرایط مختلف چگونه پاسخ می دهند، یا مشکلات فرضی برای شان ترسیم کنید و ببینید که چه جوابی می دهند. یک متقاضی شغل ممکن است به شما بگوید که او همیشه مثبت است و خود را به عنوان یک بازیکن تیم می داند. این چیزی است که هر کارفرمایی می خواهد بشنود. در طی مصاحبه برای دیدن نحوه برخورد وی با شرایط مختلف، از وی بپرسید که چگونه به صورت گروهی مشکلی که ایجاد شده است را حل می کند. متقاضی که خود “مثبت و متمایل به کار گروهی”، رئیس مآبانه و منفی رفتار می کند، بله! شما گرگ را پیدا کردید.
قرار دادن یک گرگ بالقوه – به ویژه اگر شما یکی از گوسفندان هستید – می تواند شما را با برخی چالش ها رو به رو کند.
سوالات بیشتر بپرسید
هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت اگر برای کشف حقیقت سوال بپرسید. ایمنی هر کس در گروه شما در معرض خطر است. از آنجایی که گرگ ها اغلب از خودشان داستان هایی تعریف می کنند، زمانی که داستان های آنها جزئیات کمتری دارد، می توانید آنها را بیابید. هنگامی که آنها نظر خود را بیان می کنند، بپرسید “چرا شما این را فکر می کنید؟” یا “چگونه می دانید این طور است؟” آنها برای پاسخ به این سوالات دچار مشکل خواهند شد. در یک بحث، آنها ریشه مسئله را درک نمی کنند. آنها چیزی را می گویند که می دانند شما می خواهید بشنوید، اما هنگامی که برای اطلاعات بیشتر فشار می آورید، آنها چیزی برای اضافه کردن ندارند. دانش آنها سطحی است. مهم نیست چقدر سعی می کنید آنها را به بحث تشویق کنید، نمی توانند مکالمه ای در مورد آن موضوع انجام دهند.
گرگ ها همه جا هستند
می خواهیم اعتقاد داشته باشیم که افراد نیات خوبی دارند، اما همیشه این طور نیست. بعضی افراد تنها کارهایی را می کنند که به نفع خودشان است و آنها اهمیتی نمی دهند که کسی در راه اهداف شان آسیب ببینند. گرگ ها در لباس گوسفند می توانند تقریبا در هر محیطی پیدا شوند. شما نمی توانید از آنها خلاص شوید، اما اگر بتوانید آنها را تشخیص دهید، می توانید از ورود به تله های آنها جلوگیری کنید.

امتیاز 5 (1 مشارکت)
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.