از کجا بفهمیم دختری به ما علاقه دارد؟!

آیا تا به حال در قراری بوده اید که فکر می کردید همه چیز به خوبی پیش می رود تا زمانی که فهمیدید او از شما خوشش نمی آید؟

اولا، در مورد اینکه او چه احساسی دارد، فرضیه سازی نکنید. فقط به این دلیل که شما جذب او شده اید و گفتگوی خوبی با هم داشته اید به این معنا نیست که او هم همین احساس را دارد! اگر او از شما سؤال می پرسد و علاقه کلی نشان می دهد، این به معنای جذب شدن به شما نیست. واقعا اهمیت دارد که به نشانه های دیگر توجه شود. گاهی به سختی می توان ذهن زنان را خواند، اما زمانی که به شما علاقه مند شوند، نشانه هایی در آنها قابل مشاهده است که در ادامه این مقاله از جعبه ابزار ذهنی آنها را بررسی کرده ایم.

او به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با شما خواهد بود

بین پرسیدن سوالات معمول به خاطر نشان دادن ادب و واقعا کنجکاو بودن تفاوت وجود دارد. اگر یک زن به شما علاقمند باشد، سعی خواهد کرد که از نظر احساسی با شما ارتباط برقرار کند. او می خواهد بداند که در مورد چیزهای مختلف چه احساسی دارید، و فقط علاقه مند به دانستن فیلم و موزیک مورد علاقه شما نیست. اگر او داستان شخصی خود را با شما در میان می گذارد، این موضوع خود نشان دهنده این است که به شما علاقه مند است.

جذب شدن با توجه به جزئیات شروع می شود، صدا، حرکات، تماس چشمی و زبان بدن به طور کلی. بر اساس نوع ارتباطی که با شما برقرار می کند متوجه خواهید شد که به شما جذب شده است یا نه. پس به رفتارش توجه کنید و عکس العمل نشان دهید.

مشارکت کامل در مکالمه و گوش دادن فعال

یک راه خوب برای فهمیدن اینکه آیا او جذب شما شده است یا خیر، فقط این نیست که او به جک های شما از روی ادب می خندد، بلکه این است که آیا او در مکالمه مشارکت دارد و خوب گوش می دهد یا نه. اگر او دائم اطراف اتاق را نگاه می کند یا به لیوان خود نگاه می کند و یا در مورد غذایش اظهار نظر می کند، نشان دهنده این است که او از شما خوشش نیامده است. از سوی دیگر، اگر او سؤال های زیادی را مطرح کند، به طور کامل با شما در مکالمه مشارکت دارد و حتی صدای شما و یا حرکات شما را تقلید می کند، نشان دهنده این است که او از شما خوشش آمده است. تحقیقات نشان داده است که وقتی دو نفر جذب یکدیگر می شوند برای نشان دادن علاقه خود حرکات یکدیگر را تقلید می کنند.

بلافاصله جواب تماس و پیام های شما را می دهد

از کجا بفهمیم دختری به ما علاقه دارد!

یکی از نشانه های مطمئن جذب شدن او این است که فورا به تماس ها و پیغام های شما پاسخ می دهد و یا اگر تماس نتواند به تماس شما پاسخ دهد خودش برای برقراری ارتباط پیش قدم می شود. اگر او علاقه مند به شما نباشد ساعت ها یا حتی روزها طول می کشد که تماس شما را با پیامی پاسخ دهد. همچنین اگر او سعی کند که مکالمه را ادامه دهد و فقط به سوال های شما پاسخ ندهد، نشانه دیگری از علاقه او به شما است. اگر زنی علاقه به برقراری رابطه و بيرون رفتن با شما داشته باشد، هميشه خودش را در دسترس قرار می دهد. يعنی او يک شماره تلفن کاری يا آدرس ايميل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفن يا ايميل شما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذيرفت و اگر او در روزی که شما تعيين کرده ايد وقت نداشت، چيزی شبيه اين خواهد گفت: “خوب، اين پنجشنبه نمی تونم، اما اگر اشکال نداره بندازيم برای پنجشنبه ديگه، باشه؟ “شما هرگز از يک زن علاقمند چنين جملاتی را نخواهيد شنيد: ” الان واقعا” سرم شلوغه”، يا “بذار بينم وقت دارم”، يا “نمی دونم بتونم بيام يا نه”.

زبان بدن او حرفای زیادی دارد

هنگامی که کسی به شما علاقه مند است در هنگام صحبت به سمت شما خم می شود و حالت دفاعی به خود نمی گیرد (دست به سینه جلوی شما نمی نشیند). تمامی چیزهایی که بین شما وجود دارد، کیف، تلفن یا هر چیز دیگری را برمی دارد. این یک راه عالی برای گفتن این است که او جذب شما شده است یا نه. او می خواهد به صورت فیزیکی به شما نزدیک تر شود.


مقاله مرتبط: ذهن خوانی از طریق زبان بدن


تمرکز او روی شماست

زنان وقتی جذب یک مرد می شوند، از تماس چشمی با او نمی ترسند. به جای نگاه کردن به حواس پرتی های بیرونی، او روی شما تمرکز دارد.

او در مورد آینده صحبت می کند

یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشان می دهد. درواقع او اغلب چیزی شبیه این می گوید: “وای… تو هم از بولینگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل نمود، به طور حتم به شما علاقه مند شده است.

توجه کردن به کوچک ترین تغییرات ظاهری

توجه کردن به کوچک ترین تغییرات ظاهری

وقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.

بی قرار شدن

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه مند شده است.

او همگام با شما است

ناگهان متوجه می شويد که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستيد پيدايش می شود، يا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، يا “تصادفی” به شما برخورد می کند، يا در ميهمانی در اطراف شما مانور می دهد.
آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای اين است که خود را در موقعيتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را برداريد. مسئله اينجا است که بسياری از مردان نسبت به اين عمل زنان بی توجه هستند و به همين دليل بسياری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقيم عمل می کنند، زنان غير مستقيم. بنابراين اگر زنی مکررا شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اينکه (صد در صد نيست) او اين کار را عمدا” انجام می دهد زياد است.

امتیاز 4 (9 مشارکت)
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.