جذاب بودن؛ ۱۰ روش عالی برای جذابیت

راهکارهایی عالی و بی بروبرگرد برای جذابیت!

رازهای جذاب بودن!

همه ما می دانیم که جذاب بودن خیلی وقت ها اصلا کار ساده ای نیست، اما به راستی چه چیزی باعث می شود افراد، جذاب به نظر بیایند؟ خیلی از ما می دانیم که افراد جذاب چیزهای خاص و متفاوتی دارند و به دلایلی با سایر افراد فرق می‌کنند، اما اغلب نمی توانیم انگشت خود را روی آن ویژگی‌ها بگذاریم و دقیقا بگوییم که چرا این افراد جذاب هستند.

جذابیت امری درونی‌ست اما خبر خوب این است که امروز در این نوشته ما رازهایی را برایتان فاش می‌کنیم که با کمک آن‌ها می‌توانید در نظر همگان خاص و دست نیافتنی به نظر آمده و جذاب بودن را تجربه کنید! با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید…

راز اول: هر کسی می‌تواند جذاب و دست نیافتنی باشد!

به نظر می رسد برخی افراد دارای هدایای ویژه ای از جانب خدا یا کائنات هستند که به آنها اجازه می دهد هر کسی را که ملاقات می کنند اغوا کنند و تحت تأثیر قرار دهند. اما در حقیقت اینطور نیست! افراد جذاب از فضا نیامده‌اند و رازهای جذاب بودن تنها در کتب جادوگری قرن شانزدهم میلادی پیدا نمی‌شوند.

افراد جذاب در واقع  رازهایی دارند که در طول عمر خود آموخته و به واسطه آن‌ها دیگران را جذب رفتار خود می‌کنند. شاید بزرگترین راز همه این ها همین باشد که هرکسی می تواند جذاب باشد. با تمرکز روی جذاب بودن و فکر به این موضوع و همچنین فراگرفتن رازهای مهم می‌توانید شما هم خیلی زود تبدیل به یکی از آن افراد مرموز و اغواگری شوید که همه را جذب خودشان می‌کنند!

راز دوم: زبان بدن می‌تواند معجزه کند!

جذاب بودن

زبان بدن فقط یکی از مهارت هایی است که افراد جذاب در استفاده از آن تبحر خاصی دارند. در حالی که بسیاری از ما فقط درمورد چیزهای معمولی مثل میزان لبخند زدن، تماس چشمی و چگونگی حفظ وضعیت بدن خود کمی فکر می کنیم، افراد جذاب به خوبی می دانند چگونه خود را با زبان بدن معرفی کرده و شما را تحت تاثیر خود قرار دهند. آن ها دقیقاً می دانند که این چیزها از لحاظ درک دیگران توسط آنها مهم است. مواردی مانند مواجهه با افراد هنگام مکالمه با شما، طرز ایستادن یا صاف نشستن و نحوه قرار دادن بازوهایشان می تواند باعث جلب توجه بسیاری شود! امتحان کنید!


پیشنهاد نویسنده: زبان بدن جذابیت!


زبان بدن و برقراری تماس چشمی؛ از رازهای مهم جذابیت!

برخی از مهارت های اساسی زبان بدن شامل لبخند زدن و تماس چشمی هستند. لبخند باعث می شود مردم احساس استقبال، مهربانی، اعتماد و پذیرش کنند. فقط لبخند زدن به هرکسی که ملاقات کنیم می تواند به سرعت جذابیت شخصی ما را تقویت کند. برقراری ارتباط چشمی برای افراد احساس اعتماد و احترام را به همراه دارد و فقط با برقراری ارتباط چشمی مناسب با دیگران می توانید درک آن ها را از خودتان افزایش دهید.


مقاله مرتبط: 8 تکنیک زبان بدن که جذابیت را افزایش می دهد!


راز سوم: جذاب بودن در گرو خوب صحبت کردن!

آیا تا به حال شده صدا و لحن صحبتی را بشنوید که به سرعت توجهتان را جلب کند؟ یا تا به حال شده که به صحبت کسی گوش فرا داده باشید و به معنای واقعی مسحور صحبت‌هایش شده باشید؟ افراد جذاب غالباً مهارت های کلامی شان مانند طنین صدا، زمان بندی در حرف زدن، لحن، ادبیات مناسب و استفاده به جا از احساسات را به خوبی تقویت کرده اند.

راز طنین صدا و جذاب بودن

طنین را می توان با صاف ایستادن، باز كردن مجاری بینی و تلاش برای ایجاد هر كلمه از اعماق سینه به دست آورد. با باز کردن بدن و صحبت کردن از طریق دیافراگم، می توانیم صدای بسیار غنی تر و گرم تری را ایجاد کنیم. حتی می توانید با زمزمه کردن شروع کنید تا احساسی که در سینه از لرزش صدایتان احساس می کنید را درک کنید.

زمان بندی

زمان بندی در گفتار به معنای استفاده از مواردی مانند مکث برای جمع آوری مجدد صحبت، تکرار کلمات برای تأکید یا حتی پرسیدن سوالاتی برای افزایش تعامل یا تأمل در مورد یک موضوع است. زمان بندی کلمات و گفتار شما می تواند افراد را درگیر، علاقه مند یا حتی سرگرم کند. علاوه بر این، با استفاده و نشان دادن احساسات خود از طریق گفتار، می توانیم به افرادی که با آنها تعامل داریم نزدیکتر شویم و روابط عمیق تری ایجاد کنیم. روابط عمیق تر تاثیر عمیق تر و در نتیجه جذابیت بیشتر را برای ما به ارمغان خواهد آورد!

راز چهارم: همدلی و اهمیت به دیگران پلی برای رسیدن به جذابیت!

وقتی نشان می دهید که چقدر به دیدگاه شخص دیگری اهمیت می دهید، این موضوع باعث احساس جذابیت بیشتر می شود. یکی از راه هایی که واقعا شما را به جذاب بودن نزدیک می‌کند درک افکار، عواطف و اعمال دیگران و همدلی با آن‌هاست. با در نظر گرفتن دیدگاه و احساسات اشخاص دیگر، می توانیم پیوندهای محکمی بین خود و سایر افراد ایجاد کنیم. بسیاری از افراد اصلا وقتی نمی گذارند تا به دیگران و احساساتشان فكر كنند، بنابراین فقط همدلی و فهمیدن مردم تا حد زیادی به افزایش جذابیت شما کمک خواهد کرد.

راز پنجم: برای جذاب تر شدن شنونده خوبی باشید!

جذاب بودن

آیا تاکنون شده کسی را ملاقات کرده باشید و احساس کرده باشید که او شنونده بسیار خوبی است؟ در این مواقع چه احساسی پیدا می کنید؟ شنیده شدن؟ اهمیت داشتن؟ وقتی کسی از راه می رسد و به هر کلمه ای که می گویید واقعا و از ته دل گوش می دهد، شما را از پوسته تان بیرون می کشد و احساس وجود داشتن به شما می دهد.

نکته همین‌جاست! اگر مردم احساس کنند شما واقعاً به آنچه می گویند علاقه مند هستید، به طور طبیعی مجبور خواهند شد که جرف هایشان را بیشتر با شما در میان بگذارند، داستان های بیشتری برای شما تعریف کنند و از نظر عاطفی نزدیک‌تر شوند، اما برای اینکه این روش عملی شود، شما باید واقعا به صحبت های شخص اهمیت دهید. نقش بازی کردن جواب نمی‌دهد، بنابراین اولا چیز یا کسی را پیدا کنید که به آن علاقه مند هستید و سپس با دقت به آن گوش دهید.

راز ششم: اعتماد به نفس کلید جذاب بودن است!

تحت هر شرایطی که فکرش را بکنید، شک نکنید که افراد همیشه جذب یک فرد مطمئن می شوند. در موقعیت های بد مردم به رهبرانی نگاه می کنند که اعتماد به نفس کافی برای هدایت جامعه در چالش را داشته باشند و در اوقات خوب مردم به دنبال افراد با اعتماد به نفس هستند تا رشد و تفکر خلاق آن‌ها را تشویق کنند. اعتماد به نفس باعث می شود که افراد دیگر احساس امنیت و آرامش کنند و همه این احساسات تمایل دیگران را برای حضور در اطراف شما افزایش می دهد.

راز هفتم: برخورد اول در جذاب بودن تعیین‌کننده است!

جذاب بودن

برخورد اول می تواند آینده کل وقایع را تعیین کند. شاید منصفانه به نظر نرسد، اما اغلب اوقات، چند لحظه ابتدایی که با کسی می گذرانیم تصور این که ما چه کسی هستیم را تا ۹۰ درصد برای بقیه ایجاد می کند. غلبه بر یک برداشت بد ممکن است سال ها طول بکشد زیرا همه آنچه که ما انجام می دهیم از طریق آن تفسیر بد اولیه در برخورد اول از ما دیده می شود. هنگام برخورد اول با هر کسی، استفاده از مهارت هایی مانند لبخند زدن، برقراری ارتباط چشمی و ابراز اشتیاق و علاقه میزان جذابیت شما را افزایش می دهد.

راز هشتم: شما باید بتوانید خود را با هر شرایطی وفق دهید

یک فرد جذاب به خوبی می داند می داند که چگونه دیگران را بدون توجه به زمان و مکان جذب کند. خواه یک صف شلوغ، محل کار یا پارک باشد، آن ها می دانند چگونه تحت هر شرایطی آرامش و اطمینان را به شما منتقل کنند.

راز نهم: تظاهر نکنید و خودتان باشید!

سعی کنید مانند فردی که نیستید رفتار نکنید، فراموش نکنید که فردیت‌تان شما را به اندازه کافی خاص و اغواگر می‌کند و نیازی نیست تا ادای کسی را دربیاورید.

راز دهم: تحت هر شرایطی ارتباط برقرار کنید

افراد جذاب خیلی خوب می دانند که چگونه تحت هر شرایطی با دیگران رابطه برقرار کنند. فراموش نکنید که هر چقدر هم که یک فرد با شما متفاوت باشد، یافتن نقاط مشترک با او امکان پذیر است و برای جذاب بودن شما ضروری‌ست!

سخن پایانی

جذاب بودن

کیست که دلش نخواهد جذاب بودن را تجربه کند؟ ما همه افراد جذاب را دوست داریم و آن‌ها را افرادی موفق و دوست‌داشتنی می دانیم. با ده رازی که در این نوشته ذکر شد و از همه مهم‌تر با نقش بازی نکردن و توجه به اصالت خودتان، می توانید یکی از آن افراد دوست داشتنی و اغواگری باشید که همه دوست دارند کنارشان قهوه بنوشند!

امتیاز 4.2 (19 مشارکت)
منبع https://www.lifehack.org/293013/10-secrets-charming-irresistible-people
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.