7 تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری امروزه بسیار محبوب شده است. در این تست ها اولین چیزی که شما می بینید مد نظر است، چرا که با دقت بیشتر چیزهای دیگری نیز خواهید دید. جعبه ابزار ذهنی به شما پیشنهاد می کند  این تست ها را امتحان کنید، اما در نظر بگیرید که این یک تصویر روانشناختی کامل از شخصیت شما به شما ارائه نمی دهد، اما اطلاعاتی در مورد شخصیت شما در اختیار شما قرار می دهد که جالب خواهد بود. برای شناخت بیشتر شخصیت خودتان می توانید از دیگر تست های شخصیت شناسی مثل تست MBTI یا تست نئو استفاده کنید.

دستور العمل تست شخصیت شناسی تصویری: ابتدا تصاویر را نگاه کنید و سپس اولین چیزی که دیدید را به خاطر بسپارید، حالا می توانید  به زیر عکس بروید و تفسیر اولین چیزی که مشاهده کردید را مطالعه کنید.

تست شخصیت شناسی تصویری شماره 1

تست شخصیت شناسی تصویری

چه چیزی را اول دیدید؟

صخره: شما فردی خوش بین هستید که به راحتی با تغییرات محیط اطراف خود سازگار می شوید. شما می توانید به سرعت با مردم زمینه های مشترک پیدا کنید و این واقعیت باعث می شود از تنهایی متنفر شوید. شما فردی پرشور هستید که هزاران ایده جدید در سر دارید.
گربه: شما فردی هستید که ثبات را دوست دارید. شما تعادل روانی و عاطفی را مترادف با رشد شخصی می دانید. علاوه بر این، شما فردی مسئولیت پذیر هستید که همیشه به قول خود عمل می کنید.
چهره: شما فردی فوق العاده خلاق هستید که دنیا را مکانی پر از گشایش ها و دستاوردهای جدید می بینید. شهود، خرد، شادی و کنجکاوی خستگی ناپذیر شما مهمترین چیز در زندگی برای شما هستند. شما ذوق کامل و درک دقیقی از هنر، شعر، موسیقی و ادبیات دارید.

تست شخصیت شناسی تصویری شماره 2

تست شخصیت شناسی تصویری

ابتدا چه چیزی مشاهده کردید؟

زوج: وقتی صحبت از روابط به میان می آید، بسیار جدی می شوید. شما مدام به عزیزانتان فکر می کنید که بزرگ ترین بخش زندگی شما را بر عهده دارند.
انفجار: اگر در این تست شخصیت شناسی تصویری تصویر زوج را دیدید، شما کسی هستید که به راحتی می ترسید. شما کمی سر به هوا هستید و دوست ندارید کارهایی را انجام دهید که نمی دانید نتیجه چه خواهد بود. گاهی اوقات حتی ممکن است در ذهنتان تعارض ها و درگیری هایی داشته باشید.

تست شخصیت شناسی تصویری شماره 3

تست شخصیت شناسی تصویری

کدام را اول دیدید؟

2 چهره: دوست دارید به جزئیات نگاه کنید. شما ترجیح می دهید زمانی که با مشکلات روبرو می شوید از آنها فرار کنید.
ستون: شما کسی هستید که ترجیح می دهید چند قدم به عقب برگردید تا کل تصویر را ببینید. شما همیشه قبل از نزدیک شدن به یک مشکل و شروع به حل آن، اطلاعات جمع آوری می کنید و یک موقعیت را به طور کامل مطالعه می کنید.

تست شخصیت شناسی تصویری شماره 4

تست شخصیت شناسی تصویری

اول چه چیزی توجه شما را در این تست شخصیت شناسی تصویری جلب کرد؟

لب ها: شما همیشه چیزها را همانطور که هستند می بینید و آنها را بر اساس ارزش واقعی شان قضاوت می کنید. شما سعی نمی کنید چیزهای اطراف خود را تغییر دهید یا رمزگشایی کنید یا معنای پنهان آنها را درک کنید.
درختان: شما فردی جاه طلب هستید که همیشه از دیگران دورتر نگاه می کنید. علاوه بر این، شما یک کمال گرا هستید و در هر موقعیتی به دنبال بهترین چیزها هستید.
ریشه ها: شما فردی به شدت پیشرو هستید که همیشه در تلاش برای بهبود یا تغییر یک موقعیت هستید.

تست شخصیت شناسی تصویری شماره 5

تست شخصیت شناسی تصویری

نخست چه چیزی را مشاهده کردید؟

کروکودیل: شما می توانید ذاتا کمی بی توجه و بی دقت به جزئیات باشید. علاوه بر این، شما فردی عمل گرا هستید که دوست ندارد ریسک کند.
قایق: شما تفاوت های ظریف و جزئیات قابل مشاهده را دوست دارید. شما ترجیح می‌دهید در میان جمع باشید و همچنین فردی خلاق و منحصربه‌فرد باشید. به هر حال، سعی کنید دنیا را به عنوان یک چیز کلی تصور کنید و وقت خود را با جزئیات بی معنی تلف نکنید.

تست شخصیت شناسی تصویری شماره 6

تست شخصیت شناسی تصویری

کدام یک در این تست اول دیده شد؟

شیر: به احتمال زیاد شما همیشه به ریشه و عمق مسائل می‌رسید و از رویارویی با قوی‌ترین ترس‌هایتان نمی‌ترسید. شما آدم بسیار شجاعی هستید.
پرنده عجیب و غریب: شاید گاهی اوقات کمی سر به هوا  و در برخی شرایط حتی غیرمسئول باشید. در عین حال، شما شخصیت خلاق و میل به تغییر جهان به سمت بهتر شدن دارید.

تست شخصیت شناسی تصویری شماره 7

تست شخصیت شناسی تصویری

چه تصویری را اول مشاهده کردید؟

ماشین: به احتمال زیاد به این معنی است که آزادی برای شما بسیار مهم است. سفر کردن برای شما ارزشمند است. رفتن به جاده و ماجراجویی چیزی است که برای شما بسیار اولویت دارد. شما زندگی را با سرعت خود در پیش می گیرید و آنچه را که باید، انجام می دهید.
مردی با دوربین دوچشمی: شما فردی تحلیلگرتر هستید. شما تمایل دارید روی مسائل بزرگ تمرکز کنید و جزئیات جزئی را نادیده بگیرید. شما یک یادگیرنده بصری هستید و به سرعت درس ها را یاد می گیرید. اما ممکن است لازم باشد تلاش کنید تا کمی بیشتر به جزئیات توجه کنید، زیرا ممکن است چیزهای مهمی در آنجا نادیده گرفته شوند.

اگر چیز جالبی در مورد خودتان متوجه شدید برای ما بنویسید. همچنین می توانید این تست را با دوستانتان انجام دهید.

منبع: brightside.me

امتیاز 4.3 (35 مشارکت)
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.