25 مسیر شغلی برای افراد درونگرا در سال 2023

در علم جدید، هیچ کس منکر این موضوع نیست که ویژگی های شخصیتی باید با شغل فرد متناسب باشد. برای مثال، هیچ کس هرگز “مدیر رویداد” را در لیست بهترین مشاغل برای افراد درونگرا قرار نمی دهد. به عنوان یک فرد درونگرا، شرط می بندم که شما هم اگر درونگرا باشید از تصور این موضوع هم می ترسید.

درونگرایی چیست؟ درونگرا کیست؟

درونگرا

درونگرایی یک ویژگی شخصیتی است که اغلب برعکس برونگرایی دیده می شود. افرادی که خود را با تیپ شخصیتی درون گرا می شناسند، درون گرا نامیده می شوند، به این معنی که تمایل دارند با تمرکز بیشتر بر احساسات، افکار و ایده های خود به درون خود برگردند. درونگراها همچنین در محیط‌هایی با حداقل تحریک زندگی و رشد می‌کنند، زیرا پس از گذراندن وقت با افراد زیاد یا داشتن تعامل اجتماعی بیش از حد، یک «خماری درون‌گرا» را تجربه می‌کنند… و احساس خستگی کامل می‌کنند.

هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که چه چیزی باعث می شود افراد درون گرا، برون گرا یا میان گرا شوند. علت درونگرایی می تواند نتیجه فیزیولوژیک یا ژنتیک باشد، جایی که شما با تیپ شخصیتی خاصی متولد شده اید. یا حتی می تواند محصول محیط شما باشد، مانند نحوه بزرگ شدن شما، تجربیات زندگی و تحصیلات شما.

یک مطالعه نشان داد که مغز یک فرد درونگرا در مقایسه با مغز یک فرد برونگرا کمی متفاوت عمل می کند. وقتی یک فرد برون گرا در یک محیط اجتماعی قرار می گیرد، دچار هیجان یا وزوز لذت می شود، بنابراین سطح دوپامین (پیام رسان شیمیایی مسئول احساس لذت ما) افزایش می یابد. درونگراها نسبت به دوپامین حساس‌تر هستند، بنابراین رویدادهای اجتماعی برای آنها لذت‌بخش نیستند. با سطوح پایین تر دوپامین، یک درونگرا احساس ناراحتی می کند.

درونگراها همچنین دارای افزایش جریان خون در لوب پیشانی خود هستند که به آنها در حل مشکلات، برنامه ریزی و به خاطر سپردن کمک می کند. آنها ترجیح می دهند به درون خود تمرکز کنند و مشغول معاشرت خارج از ذهن و منطقه راحتی خود نباشند.

ویژگی های شخصیتی افراد درونگرا

در اینجا ویژگی های شخصیتی درون گرایی آورده شده است:

  • مستقل
  • متفکر
  • ژرف اندیش، جویای معنا
  • ساکت
  • درون نگر
  • دوست دارد برنامه ریزی کند
  • زمان تنهایی را برای شارژ کردن ترجیح می دهد
  • خودآگاه و متفکر
  • از تعاملات اجتماعی اجتناب می کند
  • نسبت به تعارض، منفی نگری و انتقاد حساس است
  • احساسات و عواطف را در سطح عمیقی تجربه می کند
  • از حرف های کوچک خوشش نمی آید
  • در نوشتن بهتر از صحبت کردن است (و نوشتن را نیز ترجیح می دهید)
  • متوجه می شوند که بعد از واقعیت به حرف درستی فکر می کنند
  • از طریق مشاهده بهتر یاد بگیرید

درونگرایی همچنین دارای 4 نوع فرعی است، بنابراین شما احتمالاً در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرید:

درونگرا مضطرب – در کنار مردم احساس ناخوشایندی می کنند
درونگرای محدود – قبل از تصمیم گیری فکر می کند
درونگرای اجتماعی – گروه های کوچک را ترجیح می دهند
درونگرای متفکر – زیاد فکر می کنند. نوع خیالپرداز؛ تخیل خلاق


تست MBTI، معروفترین تست برای تشخیص درونگرایی و برون گرایی


آیا درونگرایی بد است؟

تصورات غلط و برچسب زدن افراد درونگرا به عنوان «محفوظ»، «خجالتی»، «متکبر»، «غیر دوستانه»، «ناتوان در مدیریت»، «از مردم متنفر»، «بیش از حد جدی» و «بی ادب» کمکی نمی کند. درونگراها توسط برونگراها اشتباه درک می شوند که با نسبت یک به سه درونگراها بیشتر هستند.

اما درونگرا بودن یک نقص شخصیتی نیست. در واقع، علیرغم اینکه جامعه به شما می گوید مشکلی در شما وجود دارد، از برخی جهات به عنوان یک نقطه قوت در نظر گرفته می شود. شما می توانید در محل کار خود موفق باشید، چه برای افراد برونگرا یا درونگرا، زیرا قدرت پذیرش خود به شما کمک می کند تا احساس راحتی کنید و خودتان باشید.

پس با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید در مورد فرصت های شغلی عالی برای افراد درونگرا صحبت کنیم.

25 فرصت شغلی و مسیر شغلی برای افراد درونگرا

کار در شغلی که مناسب شماست، زندگی را آسان‌تر می‌کند، بنابراین در اینجا فهرستی از مشاغلی است که برای افراد آرام و درون‌گرا عالی هستند.

1. نویسنده

از آنجایی که درونگراها معمولاً در بیان خود با کلام نوشتاری بهتر هستند، نویسنده شدن برای یک درونگرا ایده آل است. امکان کار گسترده ای برای نویسندگان وجود دارد، از نوشتن خلاقانه و راهنمای فنی گرفته تا محتوای وب و کپی رایتینگ. نویسندگان پیمانکار داخلی و مستقل باید با مشتریان یا روسای خود ارتباط برقرار کنند، بنابراین برخی از تعاملات اجتماعی مورد نیاز است، اما در بیشتر موارد، نویسندگان مستقل هستند و می توانند عمیقاً در مورد فرآیند تولید محتوای خود فکر کنند.

میانگین درآمد نویسنده

42502 تا 55000 دلار در سال یا بیشتر

2. ویرایشگر

به عنوان یک ویراستار، می‌توانید در ویرایش کپی، تصحیح، ویرایش توسعه‌ای، ویرایش ساختاری، ویرایش خط، و ویرایش محتوا در جایی که با کتاب‌ها، محتوای وب، کاغذهای سفید، مطالب بازاریابی و موارد دیگر کار می‌کنید، تخصص داشته باشید.

بسته به نوع ویرایشی که انجام می دهید، شما مسئول بررسی موارد کوچک مانند نقطه گذاری، دستور زبان، و املا به عناصر بزرگتر مانند تداوم و سلامت کلی متن و موارد دیگر هستید.

شما می توانید به عنوان یک پیمانکار مستقل، در یک مجله، شرکت یا انتشارات کار کنید. وقتی روی محتوا کار می کنید، معمولاً خودتان کار می کنید، اما باید با رئیس یا مشتری خود تعامل داشته باشید.

میانگین درآمد

35904-133000 دلار در سال

3. مدیر محتوا

مدیران محتوا با آژانس یا مشتری(ها) کار می کنند تا در مورد محتوای وب سایت، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و غیره تصمیم گیری کنند. آنها مسئول تمام جنبه های تولید محتوا هستند – تحقیق در مورد موضوع و کلمه کلیدی، استراتژی SEO، خلاصه ها و راهنمای سبک برای نویسندگان و ویراستاران و انتشار یا ارائه محتوا به مشتریان. بیشتر این مسئولیت‌ها از راه دور انجام می‌شوند و همچنین به ترجیح یک درونگرا برای نوشتن نیاز دارند.

میانگین درآمد

63314 دلار در سال

4. مترجم

به بیش از یک زبان مسلط هستید؟ می‌توانید مترجم شوید، چه مهارت‌های عمومی یا تخصص فنی داشته باشید، و اسناد یا مکالمات را از زبانی به زبان دیگر ترجمه کنید.

ترجمه مطالب رونویسی شده یا نوشته شده به این معنی است که شما بیشتر به تنهایی و بر اساس انعطاف پذیری کار می کنید. شما همچنین می توانید مترجم دیپلمات ها یا مقامات تجاری شوید، اما این بدان معناست که تعامل اجتماعی بیشتری وجود دارد.

میانگین درآمد

52330 دلار در سال

5. مدیر رسانه های اجتماعی

یک مدیر رسانه های اجتماعی برای یک آژانس، شرکت تولید کننده محتوا یا چندین مشتری برای تبلیغ کار می کند. خدمات و محصولات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، تیک تاک، لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک و دیگران. این مدیران در پشت صحنه کار می کنند (برای یک درون گرا، درست است؟)، این مدیران مسئول دستیابی به سرنخ ها یا مشتریان جدید، تعامل با دنبال کنندگان و طرفداران شرکت، ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی و تقویم محتوا و موارد دیگر هستند.

میانگین درآمد

55314 دلار در سال

6. عکاس

عکاس کسی است که تصاویر را از طریق دوربین ثبت می‌کند، و در حالی که این می‌تواند خسته‌کننده به نظر برسد، عکاس‌ها در نحوه ترکیب‌بندی عکس‌ها خلاق هستند. بعلاوه، رشته های مختلفی در عکاسی وجود دارد که می توانید در آنها تخصص داشته باشید: عروسی، نوزادان، گردهمایی های خانوادگی، هنرهای زیبا، پرتره، تجاری، مدلینگ و مد، ورزش، عکاسی هوایی و حتی عکاسی علمی.

ممکن است برای تنظیم عکس ها با سوژه ها، مشتریان یا دستیاران خود تعامل داشته باشید، اما در بیشتر موارد، عکاسان خودشان به کار مشغول می شوند.

میانگین درآمد

69000 دلار در سال

7. روانشناس

روانشناسی یک رشته تحصیلی کاملاً گسترده است که در آن شما می توانید انتخاب کنید که یک متخصص روانشناسی در زمینه مصرف کننده، پزشکی قانونی، نظامی، مدرسه، زیستی، بالینی، شناختی، اجتماعی، مقایسه ای، مشاوره، بین فرهنگی، رشد، سلامت یا روانشناس شخصیت شوید.

این متخصصان فرآیندهای ذهنی و رفتار انسان را مطالعه می کنند تا بفهمند مردم چگونه با دیگران و محیط اطرافشان ارتباط دارند.

میانگین درآمد

95438 دلار در سال

8. روانپزشک

روانپزشک یک پزشک متخصص در زمینه سلامت روان است. به عنوان یک متفکر عمیق و جویای معنا، درک ذهن انسان می تواند برای یک درونگرا جالب باشد، حتی اگر تعامل اجتماعی کمی با بیماران وجود داشته باشد.

روانپزشکان ترجیح می دهند به درون خود تمرکز کنند و مشغول معاشرت خارج از ذهن و منطقه راحتی خود نباشند. هنگامی که روانپزشک به دنبال درمان مراجع است، با استفاده از روانکاوی، مشاوره و دارو به تشخیص، درمان و پیشگیری از مسائل مربوط به سلامت روانی رفتاری و عاطفی کمک می کند.

میانگین درآمد

216090 دلار در سال

9. حسابدار

حسابدار

وقتی به بهترین شغل برای افراد درونگرا فکر می کنید، حسابدار شدن ممکن است اولین فکر شما باشد. به هر حال، حسابداران تمام روز با اعداد کار می کنند، بنابراین زمانی برای تعامل اجتماعی وجود ندارد، درست است؟ بله درست است، اما این متخصصان باید در صورت نیاز با مشتریان خود نیز ارتباط برقرار کنند.

یک حسابدار به کسب‌وکارها و افراد کمک می‌کند تا وضعیت مالی خود را درک کنند تا بتوانند به آنها رسیدگی کنند. و تصمیمات درست برای یک شرکت بگیرند، حسابدار معاملات را پیگیری می کند، عملکرد مالی را نظارت می کند و صورت های مالی را تهیه می کند.

میانگین درآمد

65700 دلار در سال

10. پارک رنجر

اگر بیرون رفتن در طبیعت به شما کمک می‌کند تا دوباره شارژ شوید، شغل پارکبان برای افراد درون‌گرا ایده‌آل است. پارکبان ها در مراکز بازدیدکننده در پارک ها کار می کنند، تور می گذارند، در محوطه پارک گشت زنی می کنند و در ماموریت های جستجو و نجات شرکت می کنند. بنابراین بله، تعامل اجتماعی با همکاران و بازدیدکنندگان پارک وجود دارد، اما شما در طبیعت هستید، بنابراین می توانید دوباره شارژ شوید!

میانگین درآمد

51481 دلار در سال

11. مهندس نرم افزار

مهندسان نرم افزار دانش برنامه نویسی را با درک خود از کسب و کار ترکیب می کنند تا یک برنامه نرم افزاری ایجاد کنند که مشکلات شرکتی را حل کند. مهندس نرم‌افزار شدن یکی از بهترین شغل‌ها برای درون‌گراها است زیرا حس برنامه‌ریزی، حل مسئله، فکر کردن به مشکلات و راه‌حل‌ها و کار مستقل یا در تیم‌های کوچک را در درون‌گراها جذاب می‌کند.

میانگین درآمد

121366 دلار در سال

12. دامپزشک

دامپزشک

بهترین شغل دیگر برای افراد درونگرا، دامپزشک است. شما بیشتر با حیوانات کار می کنید تا مردم. دامپزشک یک پزشک حیوانات است که سگ ها، گربه ها و سایر حیوانات آسیب دیده را برای تشخیص و درمان آنها معاینه می کند. ممکن است یک دامپزشک نیاز به تعامل با صاحبان حیوان خانگی داشته باشد تا آنها را در مورد مراقبت، تجویز دارو و غیره راهنمایی کند.

میانگین درآمد

112302 دلار در سال

13. تحلیلگر داده

تبدیل شدن به یک تحلیلگر داده کار عالی دیگری است که برای افراد درونگرا مناسب است زیرا می توانید از داده ها استفاده کنید، مشکلات را حل کنید، پیش بینی کنید و سپس به شرکت کمک کنید تا به طور استراتژیک در مورد برنامه های توسعه محصول و موارد دیگر تصمیم گیری کند. به این ترتیب، تحلیلگران داده های جمع آوری شده از مشتریان، عملکرد، محصولات و هزینه های شرکت را به بینش تبدیل می کنند.

میانگین درآمد

90000 دلار در سال

14. ستاره شناس

جذابیت آرام با فضا، شهاب‌ها، سیاه‌چاله‌ها و موارد دیگر ممکن است برای درون‌گراهایی که دوست دارند در دنیای خود زندگی کنند، جذاب به نظر برسد. اخترشناسان جهان را مطالعه می کنند تا سعی کنند منظومه های سیاره ای و خورشیدی و کیهان را با ایجاد فرضیه ها، نوشتن پیشنهادات تحقیقاتی، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، انتشار مقالات و ارائه یافته ها درک کنند. اخترشناسان معمولاً در تیم‌هایی با دانشمندان دیگر کار می‌کنند، اما فضایی برای کار مستقل نیز وجود دارد.

میانگین درآمد

117053 دلار در سال

15. تحلیلگر مالی

در نقش تحلیلگر مالی، می توانید انتخاب کنید که برای:

بانک‌های سرمایه‌گذاری: کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که آیا ادغام و تملک و عرضه‌های عمومی اولیه امکان‌پذیر است، شرایط فعلی بازار را ارزیابی کرده و توصیه‌هایی ارائه می‌کند.
شرکت های طرف فروش: گزارش های تحقیقاتی را با توصیه ها بنویسید و سهام را برای ارزیابی اوراق بهادار در یک بخش دنبال کنید
شرکت‌های طرف خرید: به سازمان کمک می‌کنند تصمیم بگیرند که چگونه پول خود را به بهترین نحو خرج کنند، از سرمایه‌گذاری در سهام و اوراق بهادار گرفته تا خرید املاک درآمدی.
این نوع شغل برای افراد درونگرا که مستقل، متفکر عمیق و برنامه ریز هستند ایده آل است.

میانگین درآمد

71453 دلار در سال

16. مهندس دریایی

مهندس دریایی یکی از بهترین مشاغل برای افراد درونگرا است زیرا آنها عمدتاً روی طراحی ها در مقابل رایانه شخصی کار می کنند، تعامل اجتماعی محدودی وجود دارد و آنها باید از مهارت های تفکر عمیق و برنامه ریزی خود استفاده کنند. یک مهندس دریایی یا مهندس کشتی با معماران دریایی برای طراحی، ساخت، آزمایش و تعمیر قایق‌ها، کشتی‌های زیر آب، کشتی‌ها و غیره کار می‌کند.

میانگین درآمد

92400 دلار در سال

17. رونویسی پزشکی

کار با ارائه دهندگان مختلف مراقبت های بهداشتی، رونویسی های پزشکی (یا متخصصان زبان پزشکی) رونویسی (گوش دادن و ضبط دقیق) یادداشت‌های دیکته‌شده هر ارائه‌دهنده مطابق با الگوی مشخص، بنابراین تاریخچه پزشکی و درمان هر بیمار ثبت می‌شود.

جدا از تماس با ارائه‌دهنده برای شفاف‌سازی در صورت وجود اطلاعات متناقض، یک رونویس‌نویس پزشکی به‌طور مستقل کار می‌کند و از دانش پزشکی خود برای اطمینان از عدم وجود اشتباه استفاده می‌کند.

میانگین درآمد

57786 دلار در سال

18. برنامه نویس

یک برنامه‌نویس یا توسعه‌دهنده برنامه، برنامه‌هایی را برای دستگاه‌های هوشمند (تلفن، تبلت، ساعت‌های هوشمند و غیره) و رایانه‌ها ایجاد، آزمایش و برنامه‌ریزی می‌کند. شما ممکن است به‌عنوان یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن یا به‌عنوان بخشی از یک تیم دانشمندان داده، هنرمندان گرافیک و سایر متخصصان نرم‌افزار، به تنهایی کار کنید.

برای کدنویسی برنامه برای پلتفرم که می تواند MacOS، iOS، Google Android، Windows یا چیز دیگری باشد، باید زبان کدنویسی مناسب را بدانید. همچنین می‌توانید در زمینه ایجاد ابزارهای شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ها، ابزارهای ناوبری، برنامه‌های هواشناسی، بازی‌ها و موارد دیگر تخصص داشته باشید.

میانگین درآمد

84615 تا 97691 دلار در سال

19. هنرمند

یک هنرمند، هنری می آفریند که زیبا، کاربردی، منحصر به فرد، جالب و/یا تفکر برانگیز است. آنها در تلاش برای برقراری ارتباط و بیان افکار و احساسات خود از طریق رسانه های مختلف هستند. هنرمندان با رسانه های مختلف، از منسوجات و چوب گرفته تا سرامیک، فلز و کاغذ کار می کنند.

به عنوان یک هنرمند، رشته‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آنها تخصص داشته باشید: هنرهای زیبا، هنرهای تجسمی، نقاشی، انیمیشن، مجسمه‌سازی، جلوه‌های ویژه، تصویرسازی، بافندگی و بسیاری موارد دیگر.

در حالی که می‌توانید هنر خلق کنید، می‌توانید به سایر مشاغل مرتبط با هنر مانند تبدیل شدن به یک مدیر هنری، طراح مد، طراح دیجیتال، معلم هنر، طراح داخلی، موزه‌دار موزه و محافظ هنر بروید.

هنرمند بودن برای افراد درونگرا ایده آل است زیرا می توانید بر روی آثار هنری (به اصطلاح) قلم مو بزنید، به تنهایی کار کنید، عمیق فکر کنید، برنامه ریزی کنید و خلاق باشید و از مشاهده برای خلق هنر استفاده کنید.

میانگین درآمد

به طور متوسط 67531 دلار در سال

19. معماری

اکثر معماران به طور مستقل کار می کنند و زمان خود را صرف ارائه مفاهیم، خلاقیت، حل مسئله و طراحی ساختمان ها و پروژه های دیگر می کنند. ممکن است لازم باشد گهگاهی با رئیس، تیم و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و هر از گاهی جلسه ای برای شرکت در آن وجود خواهد داشت.

یک معمار پروژه‌های ساختمانی جدید مانند خانه‌ها، ساختمان‌های آپارتمانی و فضاهای تجاری را طراحی می‌کند و همچنین روی تغییرات و توسعه مجدد آنها کار می‌کند. در اصل، معماران ساختمان هایی را طراحی می کند که ایمن، پایدار، کاربردی و از نظر بصری دلپذیر یا جالب باشند.

میانگین درآمد

به طور متوسط 88825 تا 132000 دلار در سال

21. خلبان

خلبانی انتخاب شغلی خوبی برای افراد درونگرا است. در حالی که یک خلبان ممکن است کمک خلبان داشته باشد، زمان زیادی برای درون نگری، حل مسئله، استقلال و سکوت در هوا وجود دارد.

یک خلبان همچنین باید پروازهای خود را برنامه ریزی کند، همه مسافران، خدمه و محموله را ایمن نگه دارد و موارد دیگر.

مشاغل مختلفی در صنعت پرواز در دسترس هستند – می توانید در پروازهای چارتر، پرواز با هواپیماهای تجاری، انجام عملیات نجات، اطفاء حریق هوایی، گردگیری محصولات، عکاسی هوایی، پروازهای خصوصی، تورهای هوایی و غیره کار کنید.

میانگین درآمد

به طور متوسط 144900 دلار در سال

22. حقوقی

دستیاران حقوقی و وکلا به موکلان کمک می کنند تا برای جلسات، جلسات دادرسی و محاکمه آماده شوند. آنها به مدیریت و سازماندهی تمام اسناد و داده هایی که در طول یک پرونده جمع آوری می شوند کمک می کنند و از برنامه های فنی و نرم افزاری مختلف برای کمک به آنها استفاده می کنند.

یک وکیل حقوقی همچنین ممکن است نیاز به خلاصه کردن شهادت ها، بازجویی ها و سپرده ها، انجام تحقیقات حقوقی، یافتن و مصاحبه با شاهدان، و پیش نویس اسناد قانونی، دادخواست ها و مکاتبات داشته باشد.

در حالی که یک وکیل حقوقی از نزدیک در یک تیم، با مشتریان و افراد دیگر کار می کند، شما همچنین می توانید به تنهایی کار کنید، مشکلات را حل کنید، تحلیلی فکر کنید، برنامه ریزی کنید و بنویسید. بنابراین، درونگراها حقوقدانان فوق العاده ای می سازند.

میانگین درآمد

53640-105620 دلار در سال

23. طراح UX

یک طراح UX یا یک طراح تجربه کاربری، خدمات و محصولات را برای مشتریان و کاربران در دسترس، قابل استفاده و لذت بخش تر می کند. در اصل، یک طراح UX بر تمام جنبه های توسعه یک محصول یا خدمات تمرکز می کند. از طراحی و قابلیت استفاده تا عملکرد، برندسازی، بازاریابی، تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر.

یک طراح UX معمولاً به عنوان یک فریلنسر، در یک شرکت به عنوان بخشی از تیم طراحی داخلی خود یا یک آژانس طراحی کار می کند.

در حالی که این طراحان به عنوان بخشی از یک تیم بزرگتر کار می کنند، بنابراین ارتباط و برنامه ریزی با دیگران وجود دارد، شما زمان زیادی برای کار مستقل، آزمایش، تحقیق و نوشتن، مشاهده و فکر کردن خواهید داشت. این جنبه ها این شغل را برای یک درونگرا مناسب می کند.

میانگین درآمد

95700 دلار در سال

24. راننده کامیون

رانندگان کامیون مسئولیت رانندگی وسایل نقلیه تجاری را بر عهده دارند. برای حمل کالا و مواد از یک مکان به مکان دیگر. آنها همچنین باید تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را در وسایل نقلیه خود انجام دهند، وضعیت وسیله نقلیه خود را برای اطمینان از سالم بودن آن بررسی کنند و مسیرها را برنامه ریزی کنند.

آنها همچنین باید محموله را در کامیون بارگیری کنند، ظرفیت کامیون خود را بدانند و کالا را در مقصد تخلیه کنند.

زندگی یک کامیون دار برای درونگراها مناسب است – شما در جاده آرامش و سکوت دارید و می توانید برنامه ریزی و فکر کنید. شما فقط باید زبان کامیون داران را یاد بگیرید تا درست در آن جا بیفتید!

میانگین درآمد

77900 دلار در سال

25. طراح گرافیک

یک طراح گرافیک از نرم افزار کامپیوتر یا دستان خود برای ایجاد مفاهیم بصری برای به اشتراک گذاشتن ایده ها استفاده می کند. آنها هنر و تکنولوژی را برای این کار ترکیب می کنند.

طراحان گرافیک می توانند در انواع پروژه ها تخصص یا کار کنند – از تبلیغات چاپی و دیجیتال و وب سایت ها گرفته تا مواد برندسازی، مجلات، گزارش ها، بروشورها و موارد دیگر.

در حالی که این طراحان معمولاً بخشی از یک تیم هستند، اگر در خانه کار کنند، می توانند به تنهایی آن را نیز انجام دهند. آنها به طور مستقل کار می کنند، خلاقیت های خود را برنامه ریزی می کنند، در برخی جلسات با تیم و/یا مشتریان خود شرکت می کنند، می نویسند یا هنر خلق می کنند و فکر می کنند.

میانگین درآمد

55000 دلار در سال

نظرات نهایی در مورد بهترین مشاغل برای افراد درونگرا

درونگرا بودن در واقع یک چیز شگفت انگیز است، علیرغم اینکه برونگراها کاملاً آن را درک نمی کنند. اگر در شغلی گیر کرده‌اید که برای افراد برون‌گرا مناسب‌تر است، خود را بپذیرید و درون‌گرایی خود را به بزرگترین نقاط قوت خود تبدیل کنید و بدرخشید!

اگر به دنبال یک مسیر شغلی جدید هستید، مشاغل زیادی برای درونگراها وجود دارد که برای شما مناسب تر هستند – حتی بیشتر از آنچه در لیست من در اینجا دارم. به مردم حساسیت جدی دارید؟ اگر دوست دارید به تنهایی کار کنید، لیست 15 شغل ما را بررسی کنید.

امتیاز 3.8 (9 مشارکت)
منبع happierhuman
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =