موضوعاتی جالب برای قرار اول با جنس مخالف

این اولین قراری است که شما برای مدت طولانی منتظر اتفاق افتادن آن بوده اید. شما می دانید کجا بروید و حتی لباس های خود را انتخاب کرده اید. به نظر می رسد همه چیز واقعا با هم هماهنگ هستند. سپس ذهن شما شروع به پرسیدن سوال می کند “در قرار اول درباره چه چیزی صحبت کنم؟”. قرار اول بسیار مهم است و بهتر است لیستی از مطالبی که فکر می کنید بهتر است درباره آنها صحبت کنید، در ذهن خود داشته باشید. نحوه برخورد در اولین ملاقات به قدری با اهمیت است که اگر در همان برخوردهای اول با هوشمندی رفتار کنید، می توانید علی رغم فرصت اندک و مشغله های فراوان از روابط پایدارتری برخوردار شوید و دوستی های عمیق تری را تجربه کنید. اگر معمولا در اولین ملاقات به قدری مضطرب می شوید که کف دست تان عرق می کند و دل تان می خواهد پا به فرار بگذارید، بهتر است از قبل چند سوال آماده کنید تا با مطرح کردن آنها و به جریان‌افتادن گفت و گو بتوانید آرامش خود را به دست آورید و از شدت اضطراب خود بکاهید. از سؤالات خیلی تهاجمی یا شخصی بپرهیزید و در عوض در جست و جوی سؤالات عمیق تری باشید که طرف مقابل وادار شود به جواب شان فکر کند. یک گفت و گوی پربار و معنی‌دار باعث خواهد شد که دیگران بتوانند ارتباط مؤثرتری با شما برقرار کنند و در نتیجه تصویر بهتری از شما در ذهن شان باقی بماند. در اینجا موضوعات جالبی که در قرار اول می توانید راجع به آنها صحبت کنید، آورده شده است.

موضوعاتی جالب برای قرار اول با جنس مخالف

اعتراف کنید کمی عصبی هستید

این کار را در ابتدای قرار انجام دهید. احتمال زیاد طرف مقابل نیز اعتراف خواهد کرد که او نیز کمی عصبی است. این کمک خواهد کرد که کمی از فشار را کاهش دهد و یک خنده دو طرفه ایجاد کند.

کجا بزرگ شدید

تعریف کنید که کجا به دنیا آمدید و کجا بزرگ شدید. کمک می کند تا طرف مقابل بهتر شما را درک کند.

آیا مکانی مورد علاقه برای بازدید دارید؟

برخی افراد ساحل را دوست دارند و برخی دیگر به کوه علاقه مند هستند. برخی سفر را دوست دارند و برخی کوه نوردی را می پسندند. شما درباره مکان مورد علاقه خود صحبت کنید.

ترسناک ترین کاری که تا به حال انجام داده اید

برای برخی افراد می تواند سخنرانی برای صد نفر ترسناک باشد. و برای برخی پریدن از هواپیما باشد.

چیزهایی که برای شما خنده دار است

خنده در قرار اول عاشقانه

هیچ چیز جالب تر از این نیست که چیزهایی که برای شما خنده دار است را برای طرف مقابل خود تعریف کنید. می توانید کلیپ های خنده داری که دیده اید را نشان دهید یا مطالب جالبی را خوانده اید تعریف کنید.

اوقات بیکاری چه کار می کنید

بسیاری از مردم ورزش می کنند و این عالی است. برخی رفتن به کنسرت و بازدید از موزه ها را ترجیح می دهند. تعریف کنید که در اوقات بیکاری خود معمولا به چه کارهایی علاقه دارید و انجام می دهید.

صحبت درباره افراد خانواده خود

داشتن یک شبکه اجتماعی قوی بسیار خوب است. بعضی از افراد به خانواده های شان نزدیک هستند و خواهرزاده و برادر زاده دارند. و برخی دیگر احساس وابستگی به خانواده خود ندارند.

آیا با دوستان دوران کودکی خود در تماس هستید؟

این یک سوال بزرگ و همین طور یک موضوع سرگرم کننده است. اگر کسی در تماس با دوستان دوران کودکی خود است پس می توان نگاهی هم به دوران کودکی اش انداخت.

توصیف دوران کودکی

راهی فوق العاده برای درک کودکی دیگران است. دلقک کلاس بودند یا قلدر کلاس؟ شاید آنها فوق العاده خجالتی بودند تا زمانی که وارد دبیرستان شوند.

فیلم مورد علاقه شما چیست؟

به چه ژانری علاقه مند هستید؟ صحبت کردن در مورد فیلم می تواند بحث خوبی باشد.

شغل رویایی شما چیست؟

بعضی از مردم مشغول کار رویای خود هستند، اما بیایید صادق باشیم، اکثر مردم نیستند. حتی اگر کسی واقعا شغل خود را دوست دارد، معمولا یک یا دو چیز وجود دارد که آن را بهتر می کند.

چه زمانی ولخرجی می کنید؟

افرادی هستند که عاشق فروشگاه لباس هستند، برخی دارای مجموعه های موسیقی فراوان و گروهی دیگر یک بار در سال به یک سفر عالی می روند. این سوال به شما کمک می کند که نگاهی به آنچه که فرد واقعا از آن لذت می برد، بیندازید.

تعطیلات خود را چگونه می گذرانید؟

بسیاری از ما زمان تعطیلات خود را با خانواده های مان می گذرانیم. درباره آن صحبت کنید.

کار روزمره ای که کمتر به آن علاقه دارید چیست؟

برای بسیاری از ما کارهای روزمره واقعیت زندگی است. بخشی از تعطیلات آخر هفته یا زمانی از وقت بعد از کار ما را می گیرند. برخی از گردگیری خانه، شستن لباس یا حتی آشپزی کردن بیزارند.

درباره چه موضوعی اطلاعات خوبی دارید؟

برخی افراد درباره موسیقی اطلاعات خوبی دارند و برخی راجع به داروها بسیار می دانند. ببینید طرف مقابل شما در چه زمینه ای اطلاعات خوبی دارد و درباره آن صحبت کنید.

یک روز عالی خود را توصیف کنید

برای برخی افراد یک روز عالی شامل قدم زدن کنار دریا می باشد و برای برخی رفتن به سینما می تواند روز عالی و کاملی را برای آنها به وجود آورد. روز کامل و عالی خود را شرح و از او نیز بخواهید که این روز خود را توصیف کند.

از چه موضوعاتی باید اجتناب کنید

از چه موضوعاتی باید اجتناب کنید

حالا بیایید نگاهی داشته باشیم به چند موضوعی که قطعا در قرار اول باید از آنها اجتناب کنید.

سیاست

این موضوعی است که بعدا در صورتی که قرارها ادامه پیدا کرد، در مورد آن صحبت کنید. بحث در مورد سیاست در قرار اول یک نه بزرگ دارد.

دین و مذهب

این موضوع می تواند منجر به بسیاری از بحث های داغ شود. آن را در قرار اول رها کنید.

رابطه قبلی

بله، دوست پسر سابق یا دوست دختر سابق شما. هیچ کس دوست ندارد شکایت های شما درباره رابطه قبلی تان را بشنود مخصوصا در قرار اول اصلا مناسب نیست.

پول

این حوزه ای که می تواند کمی حساس نیز باشد.

رابطه جنسی

در قرار اول اصلا نباید درباره این موضوع صحبتی شود.

امتیاز 3.2 (4 مشارکت)
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.