تست احساس مثبت به همسر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای مقطعی احساس مثبتی نسبت به همسر خود نداشته باشید. این احساس می تواند موقتی باشد یا مثلا به علت احساس روزمرگی در شما ایجاد شده باشد ولی گاهی اوقات این احساس مثبت به همسر نداشتن یک احساس دائمی بوده و نشان دهنده ی یک مشکل در رابطه ی زناشویی و یا اشکالی در همسرداری شما یا همسرتان است. تشخیص اینکه این احساس موقتی است و نیازی به نگرانی ندارد یا اینکه یک زنگ خطر جدی به حساب می آید کار ساده ای نیست و نیاز به مراجعه به روانشناس و مشاور دارد. اما انجام دادن تست احساس مثبت به همسر می تواند به شما یک دید کلی در این زمینه بدهد.

تست احساس مثبت به همسردکتر الیری و همکاران او در دانشگاه های نیویورک، تست احساس مثبت به همسر را طراحی کرده اند تا دگرگونی های احساسات مردان و زنان نسبت به همسرانشان را در جریان درمان زوجی، اندازه بگیرند. این آزمون به دلیل اینکه نتایج زوج ها در طول درمان افزایش می یابد، موفقیت آمیز بوده است. چرا که در طول درمان رضایت همسران از یکدیگر افزایش می یابد. بنابراین، می توان گفت که این تست از اعتبار بالایی برخوردار است و می تواند افزایش احساسات مثبت همسران نسبت به یکدیگر را، پس از پایان جلسات درمان زوجی، نشان دهد. همچنین طراحان متوجه شده اند که این آزمون می تواند رضایت کلی همسران از یکدیگر را مثل سایر آزمون های شناخته شده و معتبر در این باره به خوبی نشان دهد.

در این تست آنلاین 17 پرسش درباره احساس های گوناگون زن و شوهرها و همچنین نامزدها نسبت به هم آمده است. به هر یک از آن ها با توجه به احساس کلی خود طی چندماه گذشته پاسخ دهید. رتبه یا نمره ای که انتخاب می کنید باید نشان دهنده احساس واقعی شما باشد، نه احساسی که باید نسبت به همسر خود داشته باشید و یا دلتان می خواهد نسبت به او داشته باشید.

پس از پر کردن اطلاعات خواسته شده، بر روی دکمه شروع آزمون کلیک کنید. لطفا به هر سوال با انتخاب بهترین گزینه ای که نشان دهنده احساس کلی شما در چند ماه گذشته است، پاسخ دهید. برای هر سوال فقط یک نمره انتخاب کنید.

تست آنلاین احساس مثبت به همسر

[WpProQuiz 23]

امتیاز 2.9 (31 مشارکت)
مطالب مرتبط
3 نظرات
  1. Elham می گوید

    جالب بود

  2. Negin می گوید

    Jaleb bod

  3. Reza می گوید

    خوب است

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.