کنترل خشم همسر؛ چگونه بر خشم همسرم غلبه کنم؟

خشم همسرتان خسته‌تان کرده؟

چطور باید خشم همسر را کنترل کرد؟

بیش از هر چیز، برای کنترل کنترل خشم همسر، شوهر شما باید بداند که طرف او هستید، که مخالف او نیستید. شما باید بیش از آنچه احتمالاً لازم می دانید، ارتباط برقرار کنید تا او را بپذیرید و دوستش داشته باشید، حتی اگر از برخی رفتارها یا پاسخ های او راضی نباشید. اعمال را از مرد جدا کنید. مرد را تأیید کنید اگر بداند شما از او راضی هستید و می خواهید مراحل بهبودی را طی کنید، جستجوی او برای رسیدن به صلح ممکن است زودتر آغاز شود. با جعبه ابزار همراه باشید.

کنترل خشم همسر

کنترل کنترل خشم همسر

ترودی و فیل نه سال است ازدواج کرده اند و هر دو به صورت تمام وقت کار می کنند. شغل پر استرس فیل در صنعت رایانه ای که کاملاً رقابتی است، به اضافه کاری زیاد احتیاج دارد. ترودی بسیاری از شب ها را صرف تلاش برای کمک به فیل می کند تا احساس بهتری نسبت به خود و شغل خود داشته باشد. او یک شام خوب برای او درست می کند، یک حمام آب گرم برای او می کشد، آشپزخانه را در هنگام آرامش تمیز می کند، سپس به او گوش می دهد که از کارش تا قبل از خواب شکایت دارد.

او پیراهن خود را اتو می زند، کراوات و جوراب های متناسب را انتخاب می کند و صبحانه اش را درست می کند. اگر او به موقع برای کار نرود، او با منشی خود تماس می گیرد تا به او بگوید که دیر خواهد شد. ترودی مانند یک مادر در دنبال او است. او به مادر احتیاج ندارد. او به دوستی احتیاج دارد که با او رفتار کند و اصرار کند که با او به عنوان یک فرد برابر رفتار شود. او به دوستی نیاز دارد که با کمال میل مسئولیت های زندگی را با او تقسیم کند اما زندگی خود را برای او سپری نمی کند، کسی که او را در حل مسئله تشویق کند اما همه مشکلاتش را برای او حل نکند.

اگر متوجه شوید که در زندگی مرد خود نقش مادری را بازی می کنید، او هرگز به طور کامل با علل و بحران خشم خود کنار نخواهد آمد. پسر کوچک ترسیده غر می زند و سر و صدا می کند تا اینکه همه چیز را بهتر کنید. شما می توانید با قرار دادن عاشقانه مسئولیت ها و مشکلاتی که باید در دست او بگذارد، از زندگی به مادر تبدیل شوید.

کنترل خشم همسر؛ قدر او را بدانید

تخمین زده می شود که بیش از 90 درصد مردان امروز در کار خود تا حدی ناراضی و عصبانی هستند. بیشتر آنها خوش شانس هستند که کار می کنند، اما آنها اغلب در مشاغل بن بست خود لنگ می زنند و احساس می کنند کاملاً مردانه نیستند، زیرا زندگی زندگی خود را کنترل نمی کنند.

احتمالاً قسمت قابل توجهی از عصبانیت مرد شما ناشی از احساس عدم کنترل در کار او است. نق زدن به او برای جلب شغل تبلیغاتی یا التماس برای افزایش فقط ممکن است خشم او را تشدید کند. اگر او را برای خانه ای بزرگتر یا اتومبیل جدیدتر بخرید، فقط ناامیدی وی را از اینکه او در خانه کنترل بیش از شغل خود را ندارد تعمیق می بخشد.

اما اگر برای کارهایی که انجام می دهد و به عنوان معیشتی که تأمین می شود، به یک منبع قدردانی تبدیل شوید ، مقداری از فشار زندگی او را بر می دارید. روش های زیادی را برای گفتن پیدا کنید، “من قدردانی می کنم که شما در کار خود سخت کار می کنید و حتی در آنجا ناامیدکننده و سخت گیر هستید. اگر مالک کل شرکت باشی نمی توانستم بیشتر تو را دوست داشته باشم. “

کنترل خشم همسر؛ تأییدش کنید و از او انتقاد نکنید

بعضی از مردان نه تنها ناراحت نیستند زیرا باید برای شخص دیگری کار کنند بلکه به دلیل نوع کاری که باید انجام دهند. جیمز یک مهندس آموزش دیده دانشگاه است که نمی تواند در رشته انتخابی خود شغلی پیدا کند. بنابراین او به یک برنامه آموزش مدیریت برای یک زنجیره فست فود متوسل شد. این شغل به پرداخت قبوض کمک می کند، اما جیمز از اینکه رئیس خدمه در یک جایگاه تاکو خط مونتاژ است، خجالت می کشد. او به دنبال یافتن موقعیت مهندسی متوقف نشده است، اما می ترسد که در کاری که به نظر او یک کار تحقیرآمیز و تحقیرآمیز است ، گرفتار شود. LaVonne، همسر جیمز، نفس تازه ای است.

او همچنان به عنوان یک کارمند با استعداد و مفید تأیید می کند. “به او می گوید تو مهندسی عالی هستی.” جهان هنوز شما را کشف نکرده است. شما خیلی خوب و خوب آموزش دیده اید که برای مدت طولانی قابل چشم پوشی است. در این بین، مکان تاکو خوش شانس است که شما را به خود اختصاص داده است. شما چنان مدیر با کفایت و باسوادی هستید. “اگر مرد شما در تلاش است تا در شغلی که برای او ناپسند است ، محصور شود، می توانید با تأیید او درمورد آنچه که هست و کاری که انجام می دهد، مبارزه او را کاهش دهید.

از او بخاطر خصوصیات شخصیتی که در شغلش تمرین می کند (یا باید ورزش کند) تعریف کنید: صبر، استقامت، عزم راسخ، خلاقیت و غیره. در هر کاری که می گویید و می کنید، به او بگویید که او بهترین است. از او به خاطر تلاشش قدردانی کنید

کنترل خشم همسر

کنترل خشم همسر؛ به او فضا بدهید

بیشتر ما دوست نداریم تحت فشار قرار بگیریم، به خصوص مردان. این توهین به مردانگی مبارز آن ها است و فقط باعث تشدید خشم آن ها می شود. آنها احساس ترس و وحشت می کنند زیرا همسرانشان نمی توانند آنها را همانگونه که هستند بپذیرند. آن ها در مقایسه با مرد ایده آلی که همسرانشان آنها را وادار می کنند احساس حقارت کنند. یک بار دیگر آنها زندگی خود را کنترل نمی کنند.

فضای کافی برای شوهر خود فراهم کنید. به او نشان دهید که نگران او هستید و او را دوست دارید. به او بگویید که در دسترس هستید تا به او گوش فرا دهید و با او صحبت کنید.

تحت فشار قرار دادن مرد خود برای حل خشم ممکن است باعث شود او برخی تغییرات جزئی را انجام دهد تا شما را از پشت بازگرداند. اما فشار شما احتمالاً راه حلی پایدار ایجاد نمی کند. وقتی قدم برمی دارید و به خدا فرصت کار می دهید ، تغییرات ممکن است قابل توجه و ماندگار باشد.

کنترل خشم همسر؛ به او وقت بدهید و عجله نکنید

ما در عصر رضایت فوری زندگی می کنیم. ما می توانیم هزاران مایل را در ساعت طی کنیم. ما می توانیم در چند ثانیه با رایانه های پرسرعت، تلفن های همراه و کانال های خرید کابلی تجارت خود را انجام دهیم. ما از انتظار متنفریم. این اضطرار ناخودآگاه که همه ما برای دستیابی به نتایج سریع در آن سهیم هستیم، ممکن است مانع آن شود، اما وقتی صحبت از روند کمک به مرد می شود تا خشم خود را برطرف کند.

تغییر و کنترل خشم همسر یک شبه صورت نمی گیرد. ممکن است شوهر شما هفته ها، ماه ها یا سال ها طول بکشد تا به طور کامل از دلایل و نتایج خشم در زندگی او بهبود یابد.

کنترل خشم همسر؛ او را مسئول بدانید اما وابسته نباشید

عصبانیت ادی در موارد مختلف او را در کار به دردسر انداخت. وی با مخالفت با دستورات خود به طور شفاهی به رئیس خود برخاست و با بد دهنی نسبت به سایر کارمندان، رهبری خود را تضعیف کرد. وقتی او را به مشروطیت سپردند، همسرش مخفیانه به ملاقات رئیسش رفت و گفت: “من از نمایش خشم ادی متاسفم”. “واقعاً تقصیر من است. من بهترین همسرم نبودم و بچه ها اخیراً اعصاب او را گرفته اند. اگر فقط او را ببخشید، سعی می کنم مسائل را در خانه برگردانم تا این اتفاق دیگر نیفتد. “

رئیس ادی دلسوز بود و مشروطیت را لغو کرد. بازهم ابراز عصبانیت ادی دکمه های اشتباه را در محل کار فشار داد و او برای بار دوم به آزمایشی سپرده شد. همسرش از رئیس خود خواست تا فرصت دوم به او بدهد، که وی حاضر به انجام این کار نشد. در عرض چند روز سخنان عصبانی ادی هزینه شغل او را در پی داشت. اگر عصبانیت شوهر شما او را به هر طریقی دچار مشکل کند، شما مسئولیتی ندارید که هزینه وی را بپوشانید یا رپ را برای او بگیرید. انجام این کار فقط باعث ادامه مشکل می شود. این مسئله هرگز متوقف نمی شود فقط وقتی به کسی اجازه دهیم که با عواقب رفتارش روبرو شود، او متوجه خواهد شد که مسئول ایجاد تغییر در رفتار او است.

کنترل خشم همسر؛ رابطه جنسی را دریغ نکنید

اگر شوهر شما در حال مقابله با ابراز خشم است که به نوعی برای شما آزاردهنده است، ممکن است وسوسه شوید تا با او رابطه جنسی برقرار نکنید. ممکن است احساس کنید که دوست داشتن یا رابطه جنسی را از او دریغ کنید تا زمانی که او شایسته آن باشد. ممکن است تا زمانی که کنترل بهتر خوی و عادات خود را نداشته باشد، از او بخواهید که حرکت کند.

کنترل خشم همسر

سخن پایانی درمورد کنترل خشم همسر

ممکن است او آنقدر شما را آزار داده باشد که شما آماده تسلیم شدن باشید. اگرچه چند مورد وجود دارد که ممکن است جدایی موقت لازم باشد (مانند خشم غیرقابل کنترل او شما یا فرزندان را به خطر می اندازد)، شما احتمالاً می توانید با ماندن در کنار او برای بهبودی مرد خود مفید باشید. عشق، بخشش و پذیرش خصوصیاتی است که باید آزادانه به آنها داده شود، نه اینکه در مقابل باج گروگان گرفته شوید. او به دوستی و نه قضاوت شما احتیاج دارد.

امتیاز دهید
منبع marriagetrac
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.