نشانه های ترنس بودن مرد یا پسر، 11 نشانه

چگونه می توانید تشخیص دهید که پسری که با او قرار می گذارید دوجنسه است؟ برخی از علائم دوجنسیتی مردان چیست؟ این سوال، پاسخ آسانی ندارد. شخصیت همه افراد یکسان نیست که بتوان یک تشخیص واحد برای همه گذاشت. تجربه شخصی، تأثیرات فرهنگی، و ژنتیک، شخصیت و رفتار را مشخص می‌کند.

گفته می شود، برخی از رفتارها ممکن است نشان دهنده دوجنسه بودن یک مرد باشد. بیایید چند مورد را بررسی کنیم.

11 نشانه ترنس بودن مرد یا پسر

نشانه های ترنس بودن مرد یا پسر، 11 نشانه

1. او با پسران دیگر معاشقه می کند یا بیش از حد صمیمی است

اگر فردی هویت جنسی خود را پنهان می‌کند، ممکن است با مردانی که به نظرش جذاب می‌آیند، بیش از حد “وقت بگذراند”

مثلا صحبت کردن مردان در کنار پنجره بزرگ شاید نشانه های دوجنس گرایی در مردان باشد. البته، پسرها می‌توانند دوستان خوبی داشته باشند، و خیلی خوب است که مردان دوستانی داشته باشند که بتوانند با آنها صحبت کنند و همه چیز را بگویند. اما اگر او نتواند بیش از چند روز بدون “دوست خود” باشد، باید به این موضوع شک کرد، ممکن است این رابطه بیش از یک دوستی افلاطونی باشد.

2. شما مشکل صمیمیت دارید

معمولا تمایلات جنسی در یک طیفی قرار می گیرند که معمولاً به عنوان مقیاس درجه بندی دگرجنس گرا – همجنس گرا شناخته می شود که با نام مقیاس کینزی شناخته می شود. فرض این است که افراد بین این 6 طبقه قرار می گیرند:

0: منحصراً دگرجنسگرا
1: عمدتاً دگرجنسگرا، فقط گاهی همجنسگرا
2: عمدتاً دگرجنس‌گرا، اما بیشتر از گاهی همجنس‌گرا
3: به یک اندازه دگرجنسگرا و همجنسگرا
4: غالباً همجنسگرا، اما بیشتر از گاهی دگرجنسگرا
5: عمدتاً همجنس‌گرا، فقط گاهی دگرجنس‌گرا
6: منحصراً همجنسگرا

مقیاس کینزی همچنین شامل یک دسته “X” برای افرادی است که “بدون ارتباط یا واکنش های اجتماعی-جنسی” هستند.


یک راه ساده برای تشخیص ترنس بودن زنان و مردان: تست ترنس بودن


بنابراین، اگر پسری که با او قرار می‌گذارید و در مسائل صمیمیت به مشکل بخورید، شاید این یک نشانه برای همجنس گرا بودن مرد باشد.

3. میل جنسی او بیش فعال است

ممکن است متناقض به نظر برسد، اما بیش‌جنس‌گرایی یکی دیگر از نشانه‌های دوجنس‌گرایی است. افرادی که در وسط طبقه بندی کینزی قرار می گیرند، اغلب میل جنسی فوق العاده بالایی دارند، بنابراین آنها برای صمیمیت با افراد صرف نظر از جنسیت آماده هستند.

4. او مردان دیگر را زیاد لمس می کند!

آیا پسر شما همیشه از نظر فیزیکی به مردان دیگر آویزان است؟ آیا او دائماً افراد دیگر را لمس می کند و به گونه ای “تند” است که ظاهراً از مرز عبور کرده؟

باز هم، ما در مورد لمس منظم صحبت نمی کنیم. هیچ ایرادی ندارد که پسرها یکدیگر را در آغوش بگیرند – و شیطنت های معمولی در رختکن برای این دوره غیرطبیعی نیست. اما اگر به نظر می‌رسد که او بیشتر دوست دارد در بیرون از خانه با پسران دیگر صمیمی شود، این احتمال را که مرد شما ممکن است دو جنسگرا باشد را باز کنید.

5. او حرف های همجنس گرایانه می گوید

متأسفانه، بیشتر فرهنگ‌ها هنوز تابوهایی ریشه‌دار در مورد تمایلات جنسی دارند. به صراحت بگوییم، دگرجنسگرایی یک هنجار است و افرادی که خارج از طبقه بندی محدود قرار می گیرند در معرض تمسخر و تبعیض قرار می گیرند.

بسیاری از افراد دوجنس‌گرا، همجنس‌گرا و پان‌جنس‌گرا تمایلات صمیمیت خود را پنهان می‌کنند تا «تناسب شوند». آنها ممکن است با گفتن و انجام کارهای آشکارا هوموفوبیک جبران کنند.

6. او بزرگتر از دهنش صحبت می کند (و انجام نمی دهد)

آیا مرد مورد نظر شما وقتی صحبت از قدرت جنسی او به میان می‌آید، «سخن گو» می شود؟ آیا او خود را مانند ویلت چمبرلین، ستاره بسکتبال قدیمی که زمانی ادعا می‌کرد در طول زندگی‌اش با 20000 زن خوابیده است، معرفی می‌کند؟ اما وقتی نوبت به اجرا می رسد، طفره می رود. آیا او دائماً بهانه ای می یابد که نمی تواند رابطه جنسی داشته باشد؟ این نشانه رایجی است که نشان می دهد گرایش جنسی یک فرد با گفته های او مطابقت ندارد.

7. او به مرد دیگری خیره می شود

وقتی با افراد دیگر معاشرت می کنید، آیا مرد شما به پسران دیگر خیره می شود؟ آیا گاهی اوقات احساس می کنید که یک فرد سوم هستید؟ یک فرد در کنار او برای ارائه تصویری از “عادی بودن؟” اگر چنین است، مرد مورد نظر ممکن است همجنس گرا یا دوجنسه باشد.

اما سوء تفاهم نشود، و از نتیجه گیری عجولانه خودداری کنید. همه ما در موقعیت‌هایی بوده‌ایم که فکر می‌کنیم کسی را می‌شناسیم و بنابراین کمی بیشتر به او خیره می‌شویم. علاوه بر این، او ممکن است به شخص یا چیز دیگری نگاه کند، و به نظر می رسد که او روی مرد دیگری تمرکز کرده است.

اگر این موضوع به یک الگو تبدیل شود، ممکن است بخواهید در مورد ترجیحات جنسی او گفتگو کنید. به آرامی و دلسوزانه تصورات خود را توضیح دهید و ببینید بحث به کجا می انجامد.

8. او مخفی کار است

آیا دریافت اطلاعات از مردتان شبیه به کشیدن دندان هایتان عذاب آور است؟ آیا او پاسخ های یک کلمه ای می دهد؟ آیا او اطلاعات بسیار کمی در مورد گذشته و حال خود ارائه می دهد؟

خیلی چیزها می تواند منجر به این موضوع شود، از جمله پنهان کردن تمایلات جنسی. او ممکن است هوموفوبیا را درونی کرده باشد و برای احتیاط سعی می کند خود واقعی خود را پنهان کند.

9. دوستان LGBTQ+ دارد!

بسیاری از مقالات در مورد چگونگی تشخیص اینکه آیا مردی که با او قرار می گذارید دوجنسه است یا خیر، توصیه می کنند که داشتن دوستان LGBTQ+ یک نشانه است.

اما، برخی این را قبول ندارند. برای افراد با گرایش‌های مختلف، ترکیب، اختلاط، و ایجاد دوستی‌های محکم و معنادار بسیار رایج‌تر شده است. حتی برخی استدلال می کنند که نداشتن دوستانی که دو، پان یا همجنسگرا هستند بسیار غیرعادی است.

10. او از ضمایر خنثی استفاده می کند

آیا تا به حال با فردی که با او قرار می گذارید در مورد گذشته جنسی او گفتگوی طولانی داشته اید؟ اگر رابطه هنوز جدید است، ممکن است نداشته باشید و این طبیعی است. اما اگر بیش از دو ماه است که با هم بوده‌اید و این موضوع هنوز مطرح نشده است، ممکن است بخواهید شروع به پرسیدن سؤالات مهم کنید.

مثلا دو مرد در حال خندیدن روی بازوی هم دراز کشیده اند. وقتی این تصویر را می بیند، توجه کنید که او از چه ضمایری استفاده می کند. آیا او به گزینه های خنثی اشاره می کند؟ آیا به جای گفتن دوست دختر یا همسر، می گوید «شریک» یا «آنها» را به جای «او» استفاده می کند؟

باز هم، این یک علامت قطعی نیست. استفاده از اصطلاحات غیرجنسیتی به طور فزاینده ای رایج شده است. اما اگر کنجکاو هستید، دلیل این کار را بپرسید. اگر از این سوال ناراحت شود، ممکن است دوجنسه باشد.

11. او را در حال تماشای محتوای بزرگسالان همجنس گرا می گیرید

آیا تا به حال او را در حال تماشای پورن دو یا همجنسگرا دستگیر کرده اید؟ وقتی صحبت از نشانه‌هایی می‌شود که نشان می‌دهد مردی که با او قرار می‌گذارید دوجنس‌گرا است، این یکی از قوی‌ترین نشانه‌ها است – زیرا بیایید رک و پوست کنده باشیم: مردان به اصطلاح سالم معمولاً رابطه مرد با مرد را جذاب نمی‌دانند.

اگر او را گرفته باشید، ممکن است اصرار کند که «اتفاقی» یا «شوخی» بوده است. اما در مورد آن فکر کنید: طنز است؟ اکثر مردم مطالب مربوط به بزرگسالان همجنس را برای طنز روشنفکرانه تماشا نمی کنند … این یک لذت نفسانی است.

اگر نشانه های دوجنس گرایی را در دوست پسر خود مشاهده کردید، چه کاری باید انجام دهید؟

مردی که می بینید چندین نشانه دوجنسیتی را نشان می دهد. خوب حالا چه؟ چه کاری باید انجام دهید؟ بیایید مراحل بعدی احتمالی را باز کنیم.

تصمیم بگیرید که چه می خواهید: اول و مهمتر از همه، احساس خود را در مورد قرار ملاقات با فردی که دوست دارید در نظر بگیرید. خوشحالید یا نه؟ در مورد پاسخ خود طولانی و سخت فکر کنید. عدم تمایل به معاشرت با فردی با تمایلات همجنس گرا به خودی خود شما را به یک فرد بد تبدیل نمی کند. به هر حال، همه ترجیحات جنسی دارند.

گفتگو کنید: اگر مطمئن هستید که او ممکن است جنبه های جنسی خود را پنهان کند، بهترین کار این است که در مورد آن چت کنید.

با دوستان و خانواده خود صحبت کنید (اگر آنها همجنسگرا نیستند): شرایط را توضیح دهید و نظرات آنها را جویا شوید. آیا آنها چیزی دیده اند؟ آیا او چیزی به آنها گفته است که ابرویی بالا انداخته باشد؟

آیا باید از مردی که دوجنسه است جدا شد؟

سوال بزرگ این است که آیا می توانید با فردی که دوجنسه است، دوست شوید؟ برخی از مردم با آن اوکی هستند و برخی دیگر نه.

موارد زیر را در نظر بگیرید:

اعتقادات مذهبی: درست یا نادرست، مردم باید با خودشان صادق باشند. بنابراین، اگر اعتقادات مذهبی شما مانع از این می شود که با افرادی که دگرجنس گرا نیستند باشید، در مورد آن با خود و آنها صادق باشید.

احساسات شما: آیا فکر اینکه دوست پسرتان با پسران دیگر همخواب است، احساس خاصی در شما ایجاد می کند؟ باز هم، اگر این مورد شما نیست، خوب است. نکته کلیدی این است که اجازه دهید صداقت مسیر شما را روشن کند – و اجازه ندهید ترجیحات شما به تعصبات و تبعیض تبدیل شود.

صمیمیت آینده: برخی از افراد دوجنسه برای لذت بردن از یک زندگی جنسی رضایت بخش، نیاز به صمیمیت فیزیکی با مردان، زنان و افراد غیر باینری دارند. اگر شخص مورد نظر در آن دسته قرار گیرد، آیا با آن مشکلی ندارید؟ ممکن است به “اشتراک” شریک زندگی خود با دیگران نیاز داشته باشد.

سخن نهایی

دوستیابی پیچیده است. هرکسی ترجیحات شخصی دارد و ایجاد دوستی های کامل نیازمند ارتباط عالی و صداقت زیاد ست. پس از خودت شروع کنید و پارامترهای خود را تعیین کنید. اگر به اهداف و خواسته های خود وفادار باشید، همه چیز همانطور که باید در جای خود قرار می گیرد.

امتیاز 3.8 (12 مشارکت)
مطالب مرتبط
نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + چهار =